کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت رسمی جی 2 ال جی و زمان عرضه آن در بازار ایران

دفتر ال‌جی موبایل در ایران قیمت رسمی و تاریخ عرضه گوشی هوشمند جی ۲ خود در بازار ایران را اعلام کرد.
بنابر آنچه که این شرکت در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است، نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند از روز شنبه سیزدهم مهرماه و به قیمت یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار تومان به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

Lg G2 White and Black

ال‌جی ظاهرا برای ورود آخرین پرچمدار خود به بازار تدابیر خاصی اندیشیده است و علاوه بر پیش‌فروش این گوشی هوشمند و تعیین جایزه برای کسانی که نسبت به پیش‌خرید آن اقدام می‌کنند از تخفیف عجیب و فوق‌العاده ۵۰ درصدی برای یکصد خریدار اول این گوشی هوشمند از فروشگاه رسمی این شرکت خبر داده است که در بازار تلفن همراه کشور بی‌سابقه به شمار می‌آید.
بنابر اعلام ال‌جی، ۱۰۰ نفر اولی که در روز سیزدهم مهرماه گوشی هوشمند جی ۲ ال‌جی را از فروشگاه مدیا شماره یک، واقع در طبقهٔ پنجم پاساژ قائم تهران، خریداری کنند، ۵۰ درصد تخفیف می‌گیرند! ظاهرا فروش این گوشی از ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد و ال‌جی تاکید کرده که این تخفیف تنها به یکصد نفر اول صف تعلق خواهد گرفت.

Lg G2 Black Font

این شرکت همچنین با توجه به زمان عرضه این گوشی، به ۷۱۳ نفر از کسانی که نسبت به پیش‌خرید این گوشی اقدام کنند یک کاور هوشمند مخصوص گوشی جی ۲ QuickWindow به صورت رایگان اهدا خواهد کرد.

اگر به دنبال مقایسه این دو فرصت هستید بد نیست بدانید که قیمت رسمی QuickWindow از سوی شرکت ال‌جی در حدود ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است. بنابراین اگر قصد پیش‌خرید این محصول را دارید بهتر است فرم پیش‌خرید را پر کرده تا بنابر اعلام ال‌جی پس از سیزدهم مهرماه برای تائید مشخصات و آدرس با شما تماس گرفته شود و اگر جزو ۷۱۳ نفر اول باشید به همراه گوشی یک عدد کاور QuickWindow نیز به آدرس نوشته شده توسط شما ارسال شود.

Lg G2 White Rear

گوشی هوشمند جی ۲ شرکت ال‌جی را اولین گوشی هوشمند شرکت ال‌جی می‌توان دانست که با این فاصله اندک از زمان عرضه در بازارهای جهانی در بازار ایران عرضه می‌شود. بد نیست بدانید که این گوشی هوشمند هم‌اکنون در بسیاری از بازارهای جهانی هنوز عرضه نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16888 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/06/30 تعداد مشاهده: 3412
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/06/31 11:13
آقا رضا اگه خواب نباشی سامسونگ هیچ توهینی به ایران نکرده و اون کلیپ بدون اجازه ی سامسونگ و توسط شبکه اسرائیلی ساخته شده بود...اگه واسه فیلتر سامسونگ اپس صحبت میکنی شما یه مورد رو بگو که ایران رو تحریم نکرده باشن...
وقتی ما با همه سر ناسازگاری داریم پس مشکل از ماست...
خواهشا ثبت بشه سافی جونlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
رضا 1392/06/30 14:33
سامسونگ که خیلی به ایرانیان توهین کرد حالا ببینیم این ال جی در نهایت چه رفتاری با مردم ایران خواهد داشت